dans med pizza

varit och kollat på dans idag med Adam och Pelle. Vi kollade på Nathalie och det var riktigt trevligt, imponerad jag blir! ; ) Cillut dansade också men jag hann inte på henne när allt var slut. Vi gick och käkade på Jensas sedan, ooo. Sedan vart det en tripp mot resecentrum och sen kom våran buss, fick sällskap av Nathalie och Pelle på bussen, dom skulle iväg och fika medans jag skulle hem och tagga Andra avenyn, haha.

Imorgon börjar min fiskvecka. Det innebär att jag ska äta fisk i en vecka och kolla om jag blir nå smartare? haha nej, men fisk är gott så jag slog till med en sådan! Ska även ut och julhandla klart alla julklappar imorgon med Nathalie, mys!

Nej nu melon och tv, tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0