Idol

Ja nu sitter jag här framför datorn och känner mig allmänt skabbig. Ska snart hoppa in i duschen och klä på mig vore ju rätt bra också. Senare ska jag träffa Nathalie och vi får väl se vad som hittas på. Igår vart det iallafall en hemmakväll hemma hos Cillut med Idoltittande. Jag hade helst sett att Amanda vann hela skiten, men Marie var ju bra hon med. Så nu får vi hoppas på att Amanda kommer tillbaka och gör sin grej så kan Marie få sjunga sina Idol-låtar =)

A men trevlig lördag då..

image122
Söting bild med en sovande egon på nalle... =)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, söta! Undra om Nalle skulle gå med på det där nu.. Och om Egon skulle våga att testa att lägga sig där :P

2007-12-08 @ 17:41:16
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0