Ingen dator inget alls..

Jag blir helt handikappad av att inte ha någon dator här hemma, vad ska jag göra? kolla på tv? haha ;). Idag orkade jag verkligen inte med dansen så jag stannar hemma istället. Kristin är här hemma nu =) det är även hennes dator jag får låna, skönt. Var i Valbo en sväng idag med Kurvan och Mathilda. Kurvan skulle till El Giganten och mutade mig och Mathilda med korv, vi gick på det och gick glatt där ifrån med korv i magen!

Imorgon är det sista dagen i skolan och det firas med fika och redovisning (?). Längtar riktigt mycket till maskerad och liten klassfest hemma hos Isabelle =)

Nej nu ska jag vänta på glöhyppebak, mums!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glömde du mig och cilla eller?

2007-12-19 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0