Knäckbak

Nu är min kattvakthelg slut.. Fick lite mer sömn inatt iallafall , ha. Nu sitter jag hemma och ska snart slänga i mig lite frulle. Mor och Kenta ska iväg och köpa julklappar, spännande! =) Men jag är dock inte som min vän Cillit, som går och tjuvkikar på vad hon ska få, nej då går ju hela spänningen bort när man sitter där med sina klappar på julafton. Igår var jag hemma hos henne, Cecilia. Vi hade absolut ingenting att göra, vi somnade framför tvn tidigt och vaknade vid 00.00, haha. Men med rätt sällskap så går ju allt!

Nu är även mammas knäck färdiga, så det kanske blir några sådana även ; ) Men först frull.!image130
 Merry Christmas

Kommentarer
Postat av: nattizzz

åh, jag vill också bli helt klar med mina julklappar! Kanske du kunde ta med dig knäck till skolan åt mig? ;)

2007-12-16 @ 20:30:20
URL: http://nathalieringwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0