nyårsklännig, klar!

Nej nu saknar jag dom svettiga lokalerna med dunkande musik och muskliga, svettiga karlar och kvinnor i. Men efter nyår ska det fortsättas, kändes så stressigt att köpa nytt kort såhär i juletiden. Men sen så, tagga Jennifer! =) Just nu är sockret min nya bäste vän, min vän gula lådan håller mig även sällskap denna kväll.

Var på stan med Najkoll idag och jag hittade en nyårsklänning, efter säkert en mils gång mellan alla affärer. Det vart en svart med rosett i fram, myspys. Lämnade tillbaka mina silvriga tights gjorde jag även, måste fundera vidare på vad som ska klä mina ben.

Under dom senaste dagarna har jag blivit mycket gladare. Skratt blir det mycket av och jag har saknat det den senaste tiden. Jag är glad att det har kommit tillbaka och jag känner mig hel igen =) skönt.

Nej nu ska jag ringa ett samtal duvet, Hejs!

image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0