vågat

Igår hade jag en segdag hela dagen, tills Cillit kom och stormade mitt hus och käkade upp allt godis. Då vart det dags för dusch och sedan kom Anna. Vi körde lite Våghals med bara sanningskorten och det var då allt lite roligt. Magda ringde och dom var på väg mot Gävle hem till Fredrik, så jag och Cillit bestämde oss för att henka på. Vi lämnade av Anna och mötte upp dom andra. Väl där hemma vart det lite våghals igen, jag kände att jag var för cool för att vara med då, eller ja.. haha. Kvällen var iallafall bra och, jaa.

Idag har jag varit in till Valbo med Magda men köpte dock inget. Snart är det nyår och jag börjar känna mig mer och mer taggad ! =)

Nej nu promenad, i regn, blä. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0