Adi, Adirf, Akire, ailicec

Matteprovet gick galant ! Likaså talet om Försvarets Hudsalva, även fast det lät som att jag svalde en ekorre.. Nu har vi lunch och det blir väl korv snart skulle jag gissa på.. Idag blir det skynda hem efter skolan för att sedan gå på Arobic dance =D

Just nu sitter vi och skådespelar lite i klassrummet och jag måste säga att det är väldigt bra. Tillochmed det vart lite papparazzi drag här i klassrummet. wosch.

avslutar det hela med en fin bild som Erika just gjorde.

image42
själv fattade jag den inte förns hon sa vad det betydde..

Kommentarer
Postat av: erkan du vet

fan va snygg bild ;o

2007-10-17 @ 13:31:41
Postat av: cillaann

det var som föratog när hon först sa deT:DXD:D:D::D

2007-10-19 @ 10:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0