fingrar som slingrar sig omkring är inte min favorit.

Satt och letade efter lite bilder till skyltfönstret när plötsligt denna sliskiga hand dök upp..            image41          

Nu ligger jag nyduschad i sängen och försöker jobba. Men känner att jag måste sova snart så jag blir pigg till prov imorgon ... För en stund sen ringde en orolig Nathalie, eftersom jag inte svarat på mobilen hela tre gånger! =) Vi kom fram till att vi har det så ensamt båda två om nätterna så vi skulle sällskapa varandra genom att jag ska hem till henne och skeda imorgon kväll. På ett ungefär. Hon är ensam hemma och jag ska joina henne.

Nu ska jag joina mig själv (?) och ta och dra ner ögonen för en stund. Hejda !

Dagens roliga: Skolan. Har haft det riktigt roligt och skrattat för det mesta.
Dagens tråkiga: Att jag ännu inte har hunnit klart med det jag håller på med, skyltfönsterna. Dom är verkligen tråkiga och svåra.
                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0