fredag, yippi

jo det vart väl en trevlig fredag då =) Var först hem till några bröder som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på, men det var trevligt iallefall! Sen bar det av till stan och där vart det matdags på sibylla, riktigt god mat med min nya vän som kallade mig Abdulla medans jag väntade på min mat, riktigt trevlig pesonal faktiskt! Efter det for vi hem till någon och sen hem igen, själv letade man efter cilla och max + min väska medans dom satt och panikväntade på mig i taxin , mohaha.

Nu är vi hemma och ska snart sova. Har just fått hört  på mycket fin sång av Cecilias broder om mig, den uppskattades mycket, haha.  En snorre i min näsborre.. Ja vad ska man säga.

Cilla är förövrigt bäst och nu ska jag sova med henne =)

Dagens roligaste: Cilla, hon gör mig på bra humör och är rolig, ibland ;)
Dagens tråkigaste: Den sista stunden hos bröderna var inte toppenrolig

image35
Min sovkamrat som jag ska skeda med inatt som fifan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0