Ge mig skor ..

Nu är jag proppis kan jag lova! Vart en fika med sötNathalie efter skolan. Träffade på Anni, som jobbar på Mix, och Anne =) Fick bli Negerboll och kaffe, min negerboll var asstor, och god. Vart en tripp på stan efter skolan, hittade ett par vagabond skor som inte finns i min storlek, a men de fatta man ju. Har kollat på fyra olika affärer och ingen av dom har strl 37, damn. Får väl leta vidare då, sug. Och bara för att dom inte finns så vill jag ha dom ännu mer! Om dom hade funnits kanske jag inte ens hade velat ha dom..  Sån är jag.

Nu snart kommer Anna och vi ska dra hem till Jennifear . Hejda!


Kommentarer
Postat av: arg elev

DOM ÄR MINA!!!

2007-10-23 @ 10:54:26
Postat av: Frida

Okej "Arg elev" du kan gå och dö. Hejdå..

2007-10-23 @ 13:00:26
URL: http://fridalytter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0