Hemsk film med pizza..

Jag älskar skoldagar som är slappa! Idag har vi kollat på film på engelskan, Boys don´t cry. Jättehemsk film men verkligen bra. Mycket känslig film som även var lite obehaglig i vissa scener. Nu ska vi skriva en "insändare" som om att filmen hade varit i dagens samhälle i Sverige. Det går mindre bra meen.

Var och åt pizza på lunchen med några flickor från klassen. Pizzan satt riktigt bra i min mage. Dock var vi för mätta för att gå hem så Jennifers snälla pappa kom och hämtade upp oss som inte hade cykel.

Nu ska jag fortsätta med min insändare. När den är klar så slutar jag för dagen, gött det !

image62
                                                            

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh, det var jättelängesedan jag såg den där filmen, men jag har för mej att den va jättehemsk :S Hoppas det går bra med insändaren! Ps. Idag har jag kastat snöboll! :D Puss!

2007-10-25 @ 14:20:20
URL: http://rufstufs.bloggspace.se
Postat av: M

vad menar du som inte har cykel? ;)
Hoppas du inte syftar på min gobit då jevlar frida!!;)

2007-10-25 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0