nä, nu skulle lite värme inte sitta helt fel..

Nu sitter jag här och har just käkat marängsvisch utan maränger. Men det var gott iallafall! Nu sitter jag och tittar på alla Rhodosfilmer vi spelade in när vi var där. Jag kan ju säga att jag inte saknar stället lite.. Fyfan vad jag saknar det när jag ser det på film, sjukt ! Dom är iallafall riktigt roliga och fula, och det gör att man står ut i kylan. Konstig att tiden går så fort, vi var ju nyss där!

Nu har jag börjat ränka ner dagarna till sommaren kommer. Eller nästan så. Hörde att det skulle komma snö i slutet på veckan, och det betyder ju bara att vi kommer närmare sommaren, så jag tycker det låter riktigt bra! Idag hade jag dubbla tights, mössa, jättetjock tjocktröja och vinterjacka, och jag frös ! hallelulja.

Tack för mig. Jag avslutar med en liten sommarbild så det blir lite värme här =)

image26
Här är jag och min babe innan vi flög fallskärm. vitloek vs. negerben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0