och klockan är bara barnet

Sitter nu här redo för en tripp på stan, bara mamma som fattas, hon borde komma snart. Mitt hår luktar pepparkaka efter det nyinköpta balsamet jag köpte igår. Det är til för brunhåriga och pepparkakor är ju bruna, så det kanske helt enkelt ska vara så? Jaja, får mig bara att längta ännu mer till jul, har ju redan börjat skriva ihop en önskelista och planerat julfirandet , det blir som vanligt, en "tomten är far till alla barnen" julafton. 

dag på gymmet var det jag och tio till 70+are. Jag kände mig bekväm i deras sällskap ! En mycket bra tid att gå dit, synd att jag går i skolan vid dom tiderna annars..
Har även hunnit ringa cillapilla, vi ska ses lite senare, wihoo vad skoj.. =) Jag borde kliva upp tidigt varje ledig dag, man hinner med så mycket..

Nej, hörs då..

image68
Snart är det dags för julklappar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0