upp, upp, ner, ner, upp och ner..

ha ha ha får jag ta att säga till dagens step up pass. Hade aldrig varit på det någon gång förut och det märktes. Jag har lyckats skämt ut mig för alla deltagare + ledaren. Men förutom att jag ramlade en gång, tappade stegen 1000 gånger osv så gick det väl bra ändå då? Har suttit och jobbat skolarbete nu alldeles för länge, försöker göra ett snyggt skyltfönster men det går inte åt det rätta hållet. Sitter och äter negerboll och kollar på något riktigt dåligt program på 5an, men snart är det DH  =)

Nu mer skyltfönster !

Mater tua criceta fuit, et pater tuo redoluit bacarum sambucus.
Din mor är en hamster och din fader luktar fläderbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0