blodpudding

Kom just hem efter en hård dag. Hard work work. Bussen in till valbo var jag inte ensam kan jag säga. Med 16 skolbarn i 11årsåldern vart det inte tyst kan jag säga. Jävla mobilringsignaler. Bussen hem var också lite galen. En kvart sen och en busschaufför som inte visste vad han snackade om. Men nu är jag hemma och lagar lite blodpudding. Pratade just med mamma, men hon var inte så sugen på det tror jag...
F - Heeeej!
M - Hej, du jag ringer dig senare.
F - Men jag måste prata om en sak nu.
M - Bra vi hörs sen då.
F - MEN NEEJ MAMMA?!
M - Bra hejdå!


Snart ska jag iväg och cora lite ;) Sen ska jag iväg och handla lite food till mitt kylskåp. Det tyckte det började eka för mycket där i.

Tjing då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0