Härlig dag!

Godmorgon godmorgon vilken underbar dag vi har idag. Min dag började med promenad i boulogen med Jennifer. Det var härligt och varmt (!!) Nu sitter jag och äter mina ägg och dricker Juice, det är väldans gott. Om cirkus en timme ska jag möta upp Jennifer så ska vi ner mot stan tillsammans. Jag ska åka mot valbo eftersom min praktik är där nu i två veckor. Första dagen igår, mina fötter gör ont. Min rygg kommer paja innan dom här veckorna är slut.

Nej nu ska jag klä på mig innan jag åker iväg, vore ju bäst så. Ut i värmen och njut med er! Ni som kan. Snön förbereder sig för att hälsa på i helgen hörde jag det ryktas om, fan. Hörs då!


Kommentarer
Postat av: Evve

Hej Frida! Kan du ringa mig någon dag? Gäller sommarjobb, Staffan vill prata med dig lite och se hur du är som person :) Antagligen jobb hela sommaren, (men du borde kunna få ledigt de dagar du vill tycker jag) vi kan väl höras någon dag? Massa Kramar

2008-04-01 @ 09:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0