härlig söndag

Ligger i sängen med min mattebok och miniräknare framför mig. Hela dagen (nästan) har jag pluggat matte i det fina vårvädret. Efter ett tag tog vi en break och gick mot Kvantum och jag köpte mig en macka. Lilla goda mackan. Ooo. Kom hem för nån timme sedan och har inte hunnit med så mycket efter det. Tänkte jag skulle kika Andra Avenyn men vet inte om jag hinner. Borde sova nu så jag är pigg inför matten imorgon. Är det ngåon som vet vilket klassrum vi ska vara i? Jag har ingen aning. Inte i vårat egna iallafall eftersom lärarna anser att det är för trångt för att ha prov där. Ha. Nu har jag även sagt farväl till Kristin. Imorgon åker hon mot sin lilla ö. Men hon kommer nog tillbaka snart igen, får vi hoppas på =)

Nej nu mer matte, sen sova! Puss och godnatt =)

image290Massvis  med pluggrejor i solen.image291
En stycke Magdalena i vårsol med hjärnan full av siffror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0