I'm alive.

Haha.

Igår var jag och Cecilia ute och käkade på Living Room. Kyckling vart det för min del medan hon tog kött. Riktigt gott var det och efter vi åt upp gick vi både där ifrån med magont. Inte för att det var fel på maten utan för att vi hade tryckt i oss mer än våra magar tålde, hah. Efter maten gick vi hem till Martin och spelade kort med Magden. Klockan tickade på och jag tog sedan bussen hem för att slänga mig i sängen och sova, sova, sova. underbart. Idag vaknade jag upp av ett inte så jättesoligt väder, men lika glad för det är jag. Tänkte ringa till Cillit snart och kolla vad hon har för sig. Har precis gjort klart mitt svenskaarbeta om teckenspråk. Så skönt att ha det gjort! Imorgon ska jag sitta hemma och jobba ikapp med Info Layout eftersom det endast är 7 lektioner kvar, och i skolan får jag ändå inget gjort på dom lektionerna känner jag. Skönt att jobba av lite arbeten som ligger och trycker en på axlarna känner jag. Det har blivit att jag får mer ork nu när våren kommit. Det är bra =) Nej dags för dusch och telefon. Hejs!

image303
sommar för 2 år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0