Ingenting

Här sitter jag i min soffa och har gjort det i flera timmar tror jag. Jag fick iallafall en chock när klockan var nästan nio. Det är ju ljust ute, då brukar klockan vara runt 6. Så min onsdagskväll vart ingen höjdare. Jag har inte ens hunnit kolla på filmen än. Och jag som skulle lägga mig tidigt idag. Så antingen blir det film och sova sent. Eller inte kolla på film och sova tidigt och vara pigg inför morgondagen. Det sista lät bäst. Imorgon ska jag ta bussen mot Sandviken för att träffa pappa och äta lite hotellfrukost. Imorgon har vi engelska nationella och Birgitta sa att vi skulle ladda upp med en bra frukost, hennes ord är min lag. Efter nationella så slutar vi för dagen tror jag. Då ska jag henka på Nathalie till Hammar för att hämta upp ett par byxor. Fick även reda på att 60/70 är den 5e Juni. Alltså är jag hemma då. Det är king.

Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0