mage

Hejsanhej.

Kom precis hem från träningen. Slut är bara förnamnet. Jennifer försökte dra med mig på core efteråt, men nej. Jag orkade verkligen inte, + att min mage bara blir värre och värre. Och det blir inte bättre utav att man får slag och sparkar i magen av en viss Jennifer ; ) Helst av allt skulle jag bara vilja snitta upp magen, leta på det onda och slänga ut det genom fönstret och låta alla som vill sparka och köra över "det". Så hemskt är det efter tre dagar. Nu ska jag göra mig en god smoothie som jag ska äta. Imorgon är det fredag och veckorna springer bara förbi än. Snart är det jul igen, men först en liten sommar och tittar förbi oss.

Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0