Partaj

Ligger i min sköna säng och försöker ta mig upp. Ska hoppa in i duschen käka frulle och sedan gå ner på stan en sväng. Efter det ska jag ta bussen mot Sandviken för att komma hem till Cillit och göra mig iordning innan kvällen. Ikväll drar vi till Hammarby på 18års partaj. Ska bli roligt =) Temat är svart/vitt så kläderna får endast ha dom färgerna. Det var lite svårt att hitta något att ha på sig så det fick bli något enkelt, om jag nu inte ändrar mig.

Igår var jag i Sandviken efter jobbet. Åkte hem på 23 bussen eftersom det fanns nada att göra och alla gick ut. Men det var skönt att komma hem tidigt. Jag slängde mig i sängen och somnade på direkten. Så nu är jag utvilad tills kvällen. Good.

Tjang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0