Terrores

Om jag hette Therese skulle jag vilja bli kallad Terrores. Det är så kul att säga! Men jag kan tyvärr inte kalla någon för Terrores för jag känner ingen Therese. Och jag vill helst inte kalla en främlingTherese för det. Som ni kanske redan fattar är det  Stockholm Boogie jag har det ifrån. Och appråpå den filmen är det en av dom bästa sommarfilmerna man kan kolla på. Så det är nog dags för mig att ladda lite Boogie film för nu var det ett tag sedan jag såg den. Ett tag hade jag en period då jag bara kollade på den om och om igen. Den är bäst. Precis som sommaren.

image271

Kommentarer
Postat av: Nathalie som i Nathalie

det bästa är att den coola bruden i ljusthår som alla vill ha heter nathalie, precis som i verkliga livet! :D ;)

2008-04-12 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0