Tisdag rullar på

Hej.

Sitter hemma i soffan med världens magont. Har haft det hela dagen och jag förstår inte vad det är. Har inte känt så här förut vad jag kan minnas. Mycket jobbigt är det iallafall och jag hoppas det blir bra snart! Skoldagen rullade på fort idag. När jag kom hem hängde den tvättade nya tröjan och torkade, sprang fram och kikade om svarta strecken på ryggen hade gått bort men icke. Kul att jag köper en tröja som jag hinner ha i 1 ½ dag sen förstör jag den. Typiskt. Det ända jag kom hem med från Kungen var blåmärken, två tröjer med massa fläckar och fattigare var jag också.

Hejdå. Nu ska jag vila upp mig inför morgondagen och hoppas att jag blir bättre. Hatar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0