080809

Tjohej regniga värld. Idag vaknade jag och min sängkompis upp til världens solsken. YES! Sen började vi vårat samboliv. Nichole tog hand om disken. Jag tvättade. Nichole kollade på fotboll. Jag städade hela lägenheten. Jennifer kom förbi och langade av sin lorttvätt som jag fick tvätta. Vi gick ut i regnet och pajade på Java, men var det nå gott då? Självklart. Ikväll så står det mellan hemmakväll med Jennifer och tv eller party med Jennifer och gå ut i regniga Gävle och cityfesta lite. Svårt val. Nu ska jag gå och käka korv med makaronisar som Jennifers syster bjuder på.

Frida hör Nichole säga:
Undra om vi har någon porr hemma.
Men jo det måste vi ha, vi är ju fan en sexfamilj!

Nichole säger:
Undra om vi har någon mat hemma.
Men jo det måste vi ha, vi är ju för fan sex stycken i familjen.


Det blir vad man gör det till.

Kommentarer
Postat av: cecilia

bra hörsel frida!

2008-08-10 @ 21:18:39
URL: http://ceyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0