Allt är perfekt, fast i operfekt ordning

Nu har jag haft tråkigt en mycket lång tid. Skynda tiden så att du går fortare bara för en liten stund. Sandra ringde just och frågad om jag hade lust att hänga med till Stockholm över helgen. En liten minisemester innan skolan drar igång och allt. Ja visst, superdupermegaroligt hade det varit. Men nej, såklart kan jag inte. Winnerbäck imorgon (jag sviker dig inte, h3h3h3) så det gick i kras p.g.a av Lars (fint minirim också). Jag som längtat efter att göra något roligt under lovet. Men såklart när det händer något så är jag upptagen. Fatta man juuh. Nu ska jag städa mitt rum och lyssna på musik som gör min gladare än gladast. Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0