Godmorgon

Sitter just nu med min rosa fina tanborste med blommor på. Tänk vad roligare det blir att borsta tänderna med den... eller njae. Har precis ätit frukost och ska snart cykla till bussen. Tidig uppstigning var det idag, för tidig. Ska gå i skolan till 17. 18:30 börjar bion som jag och mamma ska se på (hennes present från mig). Får skyda med bussar och allt var det är. Det är det som är så jobbigt, sluitar jag 5 är jag hemma tidigast 6, kan bli halv sju om jag har otur. Kul... Nu har jag beställt min dator iallafall!! 1-3 arbetsdagar sen är den här, bäbisen. Sweet. Kom just på att jag glömde höra av mig till Ange igår ang. lördag. Väcker henne nuuu, hähä.. Hejrååå!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du får en trevlig onsdag!!

2008-08-27 @ 06:37:42
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0