Höstväder med motvind

Vilken kamp det var att komma till jobbet imorse. För det första var jag hur sugen som helst på att ligga i min säng hela dagen och inte röra en fena. När det var 25 minuter kvar tills jag skulle ge mig av gick jag upp ur sängen och in i duschen. Självklart så hann jag i tid till jobbet. Men vägen hit var inte lätt. Jag hade motvind nästan hela vägen så jag fick ta i för kung och fosterland när jag skulle trampa iväg på min cykel. När jag väl hunnit till stan står det karuseller överallt och jag får sicksacka mig hela vägen fram. Nu är jag iallafall framme. Längtar tills jag får lunch så jag kan äta mina kikärtor. Idag är jag sugen på en fikdag. Det är riktigt höstväder ute nu och då passar fika bra, eller film. Igår kikade jag på Saw 3 och åt glass. Det var kul. Nu vill jag se 4an också, när jag ändå är på G. För det finns väl en 4a? Hoppas, för då har jag något att se fram mot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0