Hur långt är ett snöre?

Gud vad jag har slösat bort den här kvällen på ingenting. Tänk vad grejer jag skulle kunnat ha gjort! Tänkt ut vad meningen med livet egentligen är, diskat, gått 4timmars promenad, planerat framtiden, träffat nya människor, ätit bruna bönor och mycket mycket mer. Men jag har inte gjort något av det där, hemskt. Min andra kväll då jag bara sitter och har nada to do. Men istället laddar jag för imorgon kväll/natt när Nathalie kommer hem till mig. Vilket sällskap jag kommer få du! Då blir det slösa bort timmar på min balkong. Sen blir det sova och tagga Lars som kommer till våran stad på fredag. Biljetter har vi redan, såklart. Jag och Nathalie var rätt snabba på den fronten så dom hämtades ut den 3 december, h3h3h3h3. Det gäller att förbereda sig ordentligt för sånt här fint främmande. Oh vad vi kommer att njuta. Vi två, med den bästa musiken i våra öron, dom bästa texterna. Vi kommer dö, av lycka. Nu ska jag gå och sova och kanske fundera ut vad meningen med livet egentligen är. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0