Impulsköp

Har precis kommit hem från kinaätande med mammsen och Kristin. Stekta nudlar med kyckling, godaste kina/thaimaten. Idag gjorde jag ett riktigt impulsköp, en kamera! Jag tänkte över hur jag ofta förstör mina kameror, mobiler mm. Det har varit tappande i golv och slutat funka p.g.a vattenskador, så jag slog till på en kamera som både är stöt och vattentålig. Bästa festkameran någonsin kanske? Bra att ha på stranden också. Hoppas den bli bra, verkar som så iallafall.. Något som är kul, är att den är gul. Fick till ett bra rim där också. Min dator har dock inte kommit ännu :( Hoppas den kommer imorgon. Jag är iallafall taggad till lördag, det blir en härlig dag!! Nu ska jag ut i vardagsrummet och kika tv och äta nötter. Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0