Jag har en chokladvän

Ah, bilderna då? Snygga eller hur? Tack! Kan ni tänka er att jag, Frida, gick upp tidigare idag endast för att sätta på min inlines och åka iväg med Evve. Nej, inte jag heller. Men det är sant, 100% sanning i det jag säger. Evve kör slut på mig, jämt. Jag tror hon gör det med flit, för att jag ska lida. När jag kom hem var jag död, nästan. Jag hade blodsmak i munnen och tänkte att det var nog inte många andetag kvar för min del. Men jag lever, och bra är väl det eftersom idag skiner solen. Imorgon kommer Hoffmaestro till staden. Synd att Nattsen inte är hemma, min Hoffmaestrovän :( Jag får väl stå där, själv. Ska ringa till Cillit idag och tvinga med henne, jag tror hon är hemma nu. Hon är nog lika brun som den brunaste chokladbollen. Hejdå alla alla.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men det var skitskönt att vi kom iväg ;)

Och du kör ju lika mycket slut på mig! Vi får köra repris på det här någon dag!

2008-08-06 @ 10:54:35
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0