Kräftor är kung

Nu sitter jag och äntar på att jag ska få ett samtal som gör att jag kan gå ner och hoppa in i min skjuts. Ska ju iväg och käka kräftor ikväll med familjen Söderberg =) Jag var även där förra året, men då var det varmare ute, och finare väder. Skithöst. Kom på att jag nog nämnt att min lugg har kortats av. Det har den iallafall gjort, för ca en vecka sedan. Jag saknar min andra lugg, den kunde jag ha bakom öronen. Den kunde jag vakna med och gå upp som jag var. Den fanns liksom där för mig. Ställte upp i både vått och tort. Det "nya" och jag är inte lika bra vänner. Den gillar att jävlas med mig. Jag hoppas den växer ut. Fast ändå så trivs jag i den, ibland. Förändringar är sällan positiva, eller jo, ibland. En bra förändring kan vara väldigt posivit... Ha en trevlig fredagskväll, det ska jag ha. Hejrååå.


Anna och jag under en regnig student.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0