ladda inför skolan

På lunchen fick jag äntligen min efterlängtade violstång från Evve, eftersom hon har besökt gränna måste jag ju få present. Vi hann ner en sväng på stan också, bland karuseller och oöppna sånd. Jag köpte mig ett 5ämnesblock och en kalender eftersom skolan snart drar igång igen. Jag vill inte det. Annars brukar jag kunna längta lite till att skolan ska börja, för att träffa alla igen och så. Men nu känner jag mest att jag inte kommer orka gå upp varje dag för att sitta i skolan. Men det som bli bra det här året är väl att vardagen kommer variera mellan praktik och skola, skönt. Efter jobbet ska jag åka hem till Nattsen. Hon ska få en minimini surprise av mig. Hoppas att min chaufför för dagen kan skjutsa mig till henne, för jag orkar inte åka buss, orkar heller inte gå från rese till hantverkarbacken.. Nu ska jag fylla i min kalender med lite gott och blandat. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0