min söndag hittills

Vad har jag hunnit med dagen hittills? Jag har stekt potatis som jag åt till frukost. Jag har kollat på tv. Jag har lagt in bilder på lite olika ställen. Jag har pratat i telefon. Jag har druckit muumindricka. Jag har längtat tills jag får äta pizza.
Och vad har jag inte gjort än? Jag har inte duschat. Jag har inte städat. Jag har inte diskat. Jag har inte packat upp min väska. Jag har inte tagit tag i det som behövs alltså.

Igår fick jag tillbaka min kamera som har varit på äventyr i över en månad. Det var kul att få tillbaka den för att kika på bilder som inte har blivit inlagda ännu. Tillochmed att det fanns bilder på kameran som jag inte har en aning om. Okända folk. Lite roligt faktiskt. Men nu så är den i trygga händer igen, inte för att jag behöver den nu när jag har min nya älskling. Nej nu ska jag nog hoppa in i dsuchen och slänga upp håret på huvudet, dra på mig bekväma kläder och bege mig mot Jennifer. Kanske våldgästa? Det visar sig. Puss.

bara ett ynka hej, kan betyda så mycket för mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2008-08-31 @ 19:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0