Mina två dagar i ett

Har precis kommit hem från Jennifer. Kom på att hemnycklarna ligger i jackan som hänger i Jennifers hall på en galge, i Åshammar. Där gör dom mycket nytta. Visst. Idag har det varit fint väder så vi har legat i solen och stekt som fläsk i en stekpanna. Badat har vi hunnit med också, i 18grader kallt vatten.

Igår kväll åkte vi till lappens för att käka lite glass. Jag, Jennifer och Nattis. Eftersom varken jag eller Jennifer har körkort (och får heller inte ta det ännu) så körde Nattis bilen och vi diggade musiken. Lappens är ju rätt kända för att inte ge ut så småa kulor till folk. Lika var det igår. Tre kulor som var större än min knytnäve. Tror ni vi fick i oss dom? Nae, lite svårt var det. Även om magen är stor och får plats med mycket så tog det emot, rejält. Men en blomkruka fick vi på köpet, fint de! :)

Nu ska jag äntligen hoppa in i duschen. Sen kanske jag drar mig till Cillit. Jag tar timmarna som dom kommer idag. Tja

Kommentarer
Postat av: "poolkan"

du glömmde även din blomkruka... tar med den också!

2008-08-12 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0