my cool

Tänk vad skoldagarna har gått bra hittills. Slutade halv tolv idag. Skönt. Jag och Nathalie trivdes så bra så vi stannade kvar lite längre. Sedan tog vi bussen, Ida, Natta, Ange, Johanna och jag. Vi åkte mot Gävle och kikade runt lite. Jag köpte en Kaffe Cool på McDonalds som en nybörjare gjorde till mig. Han sa att jag var cool. Jag är rätt häftig faktiskt. Efter att han letat efter sugrör ett tag (dom ligger ju där dom alltid ligger!) så gick jag ut med min coola dryck (som jag sedan spillde ut över min vänstra hand när jag gick hem). Sitter nu hemma, ska ner på stan om ett tag och byta en tröja. Väntar på att mamma ska komma hem, jag vill åka och köpa galgar för mina räcker inte till. Hoppas mamma är lika taggad på galgköp som mig. Imorgon är det aktivitetsdag med 1n, 2an och 3an. Kalaskul! Hejpåer.


Alltså, helt sjukt snygg bild..

Kommentarer
Postat av: LOVISA

HAHAHAHAHAHAHA MEN ÄR DET ROLLE PÅ BILD SÅ SÄG :D

2008-08-21 @ 18:20:06
URL: http://lers.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag och Evve tycker att du söt! :)

2008-08-21 @ 20:11:04
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0