Nattbesök på max

Haha. Kvällen igår var rolig. Vi klarade det galant, precis som jag trodde. Vi tog våra inlines och åkte till Max. Där tog vi av oss dom och gick in och beställde mat. Mmh vad gott det var. Satt ute och åt mat klockan elva på kvällen. Jises, jag brukar behöva sova vid den tiden. Efter maten åkte vi hem till mig igen och la oss och sov. Just nu sitter jag helt själv på jobbet. Det är faktiskt lite kul att vara helt själv. Men det är lugnt som vanligt. Efter jobbet ska jag cykla hem och dona lite sen tar jag bussen mot Sandviken för att ta en tripp till Nattsen. Jag ska ta med våran jättedammsugare/punchrulle/banantårta. Hoppas den smakar! Ikväll ryktades det om att det kasnke blir ett biobesök. Skulle ju vara trevligt. Nu längtar jag tills jag får lunch, inte långt kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0