problemas

Okej, jag har inte lagt mig ännu. Blir nog inte så tidigt ändå. Undra hur många som tänker varja dag att:  "idag ska jag gå och lägga mig i tid, så jag är pigg imorgon när monsterklockan väcker mig". Undra sedan också hur många som helt glömmer bort sina planer inför kvällen. En sån är jag, ofta. Jag har precis klivit ut ur duschen. Försökte trycka in mina kläder i min garderob, men det går verkligen inte, dom får inte plats! Och jag ska säga er, det är inte jag som har mycket kläder, det är min garderob som är mycket för liten för att kunna tillhöra mig. Jag och mamma klurar på en lösning. Vilka problem vi har i våran familj. Veckan familjeproblem; Fridas garderob. Nej nu ska jag sluta prata och så ska jag gå och bre mig en hårdsmörgås och lägga på lite kokt medwurst, gott va? Yes. Nu gonatt på riktigt. Tjoing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0