Tomorrow can wait

Hejsan hejsan. Har nyss kommit hem från Åhléns. Gick prima bra. På måndag börjar jag. Två dagar i veckan. Tänk vad det här läsåret kommer gå fort! Nu sitter jag hemma och har det tråkigt. Mycket tråkigt. Jennifer har börjar skolan så jag kan inte träffa henne. Hon skulle ner och luncha på stan nu, men jag kunde inte henka eftersom jag har en en tvättmaskin att passa. Imorgon börjar skolan. Faktiskt så börjar jag känna mig mer "taggad" nu än för någon dag sedan. Jag menar, det är ju ändå jättehöst ute. Vad ska jag göra ledig då? Nej skolan är ju faktiskt bra, ibland. Där brukar jag ha kul, ibland. Nej nu ska jag kolla om vi har något roligt att äta på här hemma. Tjo.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Har du packat skolväskan?

Penna, papper och äpple till fröken?

2008-08-19 @ 11:25:42
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0