2009 är nu nära

Nu har Annsen åkt hem för denna dag. Vi har kikat tv och gått och solat. Solariet var inte på topp och jag vr nästan blekare när jag kom ut än innan. Imorgon får bli ett nytt försök :) Ska hinna med mycket imorgon som jag hade tänkt. Jobb, banken, fix strumpbyxor + tröja, fixa ögonbryn, sola, äta mat och umgås med Annsen. Det ska jag försöka pussla ihop, det ska nog funka :)

Tänk att 2008 redan är slut. Jag kan inte riktigt förstå det, faktiskt. Vi firade ju nyss nyår? Vi får hoppas på att 2009 blir ett bättre år. För mig var 2008 iallafall inget bra år alls, mycket dåligt.. Tagga på nytt och fräscht år med massa löften som ändå går åt pipsvängen.. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0