en hälsning från mig till dig

Nu är det bara att tagga tagga tagga! Jag är faktiskt på nyårshumör idag, ett bra humör. Halv2 tar jag bussen mot sandviken, sedan beger jag mig till Natts och Fanny för att fixa ordning innan kvällen. Tror det blir en kanonkväll ikväll faktiskt :)

Annsen har just sagt farväl till mig, men dock inte för sista gången detta år, hon glömde locktång här. Jag har nyss tagit en promenad till Evve för att mata katter, klappa katter och städa kattlåda.... Dom vart så glada så. Nu ska jag packa det sista som ska med i väskan sen är det nästan dags för buss. GOD NYTT ÅR PÅ ER!


Jag och Cillson förra nyår. I år blir det inget firande med denna kvinna, som jag annars har firat med i 3 år. Men gott nytt år på Cillit iallafall, och alla andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0