godnatt från mig

Nu är jag hemma efter en härlig bakningskväll hemms hos Evve och Oskar. Stooora fina lussebullar vart det. Och eftersom jag inte är den bästa på att äta upp mina bakverk jämt ska jag ta med och bjussa Erika på lite färska lussebullar imorgon hade jag tänkt. Hon uppskattar det nog skulle jag tro :)

I veckan känns det som att man borde fixa klart med alla julklappar för att inte vara ute i sista minuten. På torsdag åker jag och mina käre lille mor till Uppsala för lite julklappshandel och mys i den fina staden. Det längtar jag till. Roligare hade det blivit om snön ville komma förbi en sväng och säge hej.


Här är en bild som jag kände att jag fick ta från Evve. Tänkte bara skryta lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0