historiabok på praktik

Tjoho.

Idag var det jobb sen Valbo med min lille vän Anna. Hittade lite till julklappar, ojoj. Också köpte jag ljus till Jennifer. Nu har du lite saker att hämta här hemma Jennfisen, förresten jag ringer dig snart! Kom precis hem med en trasig kasse med massa klappar i.

Tänkte sätta mig i soffan och plugga historia, vad kommer jag på? Jo, att historiaboken ligger i Åhléns lunchrum, jippi. Precis vad jag behöver. Typiskt att det ska hända mig... Så nu blir det inte så mycket plugg. Hoppas provet går bra iallfall, vilket jag tvivlar på.

Jag hade iallafall en trevlig dag med Anna. Nu ska jag tröstäta vindruvor och tänka på hur bra det hade kunnat vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ligger du inte med mig?

2008-12-18 @ 01:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0