Idolsjung

Min kväll med min snygging var kanonbra. Jag kom dit och kände mig som hemma. "Åå chips vad gott!", "vad ska vi äta?", "ååh paradisask!".. Men det är ju det som är bra, man ska slappna av och känna sig som hemma. Resten av kvällen spelade vi någon Idolgrej när man skulle sjunga och göra massa olika uppdrag, jätteroligt var det!

När jag skulle åka hem kom Annas mammasida fram. "Frida sätt på dig mössan !!!" "Du får inte gå vägen över bron hem när du är ensam, det är faktiskt helg!!" Skönt att ha någon som bryr sig så. Och snart fyller denna lilla stortjej 20, herregud. Då blir hon gammal. Har redan påbörjat min present till henne, hoppas detta gör det mer spännande ;) Nu måste jag faktiskt sova för imorgon ska jag upp i tid för att ta en sväng på staden. Godnattso!



sommar 07 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0