jävla symaskin!!!

Igår var jag ledig, vilket var prima för min del. En tripp på stan med Anna och lite häng i Bomhus innan jag drog mig mot Nattsen som kom in till mig, vilket inte händer varje dag, trevligt! Jag och Nattsen tog det lugnt och körde lite "Vem vill bli miljonär". Efter ett tag kom även Lenne på besök också, trevligt med sällskap :) Vi satt mest och funderade över nyårsfirandet. Vi får se vad det blir..

Idag har jag och Nattsen varit en snabb sväng på stan. Hon åkte hem och jag påbörjade min överdel som jag skulle sy. Gick skit! Så nu är jag påväg ner på Ohlssons Tyger för andra gången idag, ändrade syplaner hoppas det går bättre.. Anna är påväg hon också, så vi ska sitta och sy tillsammans och prata strunt..

Det var alltså gårdagen och lite prat om planerna för idag. Önska mig lycka till så ska jag nu ta en tripp ner på stan, igen..


ett bevis på att hon var hemma hos mig, mitt rum, min säng. Cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0