jordGubbar

Idag har varit en lång dag. Kom till Åhlens vid hal9. Halv7 kom jag hem. Vart både praktik och jobb idag, häärligt. Jag kom hem, trött och sliten, till en mamma som hade fixat maten färdig. Det uppskattades mycket då kan jag tala om för er.

Nu sitter jag och mamma och lyssnar på julmusik, äter pepparkako och lussebullar, dricker glögg och planerar våra julklappar som vi ska köpa. Det är så mysigt med julen! På torsdag ska vi som sagt åka och julhandla i Uppsala. Ska försöka bli klar med mina julklappar då.

Imorgon är det dags för praktik och jobb igen. Tänkte att jag skulle hinna med att träna något dom här dagarna men känns som det är omöjligt att hinna med faktiskt.. Nej nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova. Godnatt!

Till Anna: Ring mig :)


Här är kvällens pyssel. Början på julklappar. Två riktiga jordgubbar! höh



Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vad söta jordgubbarna blev! :)

2008-12-08 @ 21:49:39
URL: http://rufstufs.bloggspace.se
Postat av: Evve

haha så fint :)

2008-12-09 @ 09:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0