massvis med saker

Jises vad trött jag är. Kom hem till halv8, då var det dags för grötätning och kik i skolkatalogen som hade kommti idag. Alltid lika kul att kika :) Jobbade alltså idag, till 19.05 faktiskt. Var sjäv sista timmen, vilken också ledde till att jag fick ropa ut i hela varuhuset ; "nu är kl 7 och vi stänger nu varuhuset..... vi ber er därför att avsluta era köp.. nej inköp! i lugn och eh ro...heh" Så om ni någon gång hör en kraxande röst som ber er dra, så kan det vara jag.

Imorgon är det dags för skola. Känns som det var skitlängesedan. Och det var det, en vecka precis då. Känns som jag missat rätt mycket. Ett prov vet jag att jag har kvar att göra. Histora skulle jag tro jag har missat en del i. Ska bli så skööönt med jullov sen, det behövs verkligen, mycket.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0