Min julafton

Nu är helt plötlist självaste julafton över. Dagen blev så braa den kunde bli. Började med 4 timmars jobb vilket var trevligt. Glada folk och stressiga folk i en salig blandning. När jag kom hem  var det dag för Kalle Anka och sen maten. Fick mycket fina klappar också såklart :) Nu sitter jag och kikar igenom allt och funderar på om jag ska kika på Björn Gustafsson dvdn eller kanske Lars Winnerbäcks. Svårt beslut det där, kommer ändå somna snart känner jag.
Så nu tänkte jag säga godnatt och God Jul på er!


Imorse gjorde jag upptäckten av en ny julstrumpa! Glad vart jag. I strumpan låg en jättefin kläng som tyvärr hade fel storlek på sig. Så det ska ordnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0