min onsdag

Fick en myskväll med Jennifer ikväll. Jag bjöd på fin middag, blodpudding med lingonsylt och ett halvt glas mjölk (den var slutt). Sen mös vi lite glögg/te och jag åt upp mina ena lussabullar. Nu sitter jag nyduschad och kikar Efterlyst.

07.49 går vårat tåg imorgon som vi ska ta till Uppis. Ska handla julklappar och kanske kika på något åt mig själv. Det bror på min ekonomi :) Sanna ringde idag och frågade om jag och Erika ville på julbord med Åhléns imorgon, vilket vi självklart tackade ja till :) Ska bli trevlans!

Nu ska jag gå och torka håret, sen ska jag krypa ner i min säng med två täcken och element med högsta värme på. Jises vad skönt.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för maten vännen :)

ha en mysig dag imorgon

2008-12-10 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0