panico

sitter i skolan helt ensam och gör just nada. Ont i huvudet och trött är jag. Dom nya värktabletterna som jag köpte igår funkar inte på min kropp. Vad är det som är fel med mitt huvud?! Jag blir tokig! Orkar inte ha det så mer.

Jobbar lite med UF gör jag förresten. Har gjort lite beställningar och så. Läste ett mail som vi hade fått av en hemsida där vi köper vårat material att 2 grejer som vi beställt inte finns. KUL. 2 viktiga saker. Saker som vi har beställningar på, så kunderna får vänta. Det är ju inte alls roligt..... Får prata med mina homies när dom kommer tillbaka från idrotten.

Ikväll blir det att kika Idol iallafall, och ta det lugnt medan alla andra springer omkring efter en vit boll med hål i...

Kommentarer
Postat av: Evelina





Jag kommer på besök till er i afton ;)

2008-12-12 @ 16:36:36
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0