se dig om

Hejsan.

På 1½ dag har jag klämt i mig 10 mandariner. Det måste väl ändå vara bar för förkylningen? För om jag har lärt mig helt rätt så innehåller väl det massa c-vitamin, som är prima ballerina för kroppen. Eller?.... Jag kan ha fel.

Om en timme ska jag gå ner till Jennifers (hah lika roligt varje gång, färs) praktik och möta upp henne. Yes. Jag får någon att prata med + att jag får frisk luft. Skulle egentligen ha träffat Nichole idag. Men hon ska som sagt parta. Det orkar jag inte med. Verkligen inte. Vi får helt enkelt ses någon annan dag. Det bör vi, tycker jag.

Imorgon ska jag äntligen få träffa Anna som jag sällan ser något av nuförtiden. Sist jag såg henne var när hon kom förbi Åhlens ca 30 sekunder och lämnade en klänning. Så nu är helgen spikad både idag och imorgon. Den vart plötsligt så mycket roligare :)

Nej nu ska jag börja klä på mig så jag är redo inför promenad ner på stan snart :)


Jag insåg att mina inlägg är väldigt lika och väldigt tråkiga. Därför slänger jag in en färgklick. Härlig cykelbild sen 60-70 i somras. Nu börjar jag sakna sommarn. Men först kommer julen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0